Thursday, April 19, 2007

WEBUCATION bersama scoreA.Com the NEXT MEGA WAVE

Sejak Nov 2006 dreamkaya team telah mencari peluang business online baru yang akan menjadi next MEGA WAVE (GELOMBANG BESAR). Minat usahawan2 online baru dan muda adalah kepada peluang business kaedah baru yang bukan produk based. So mengikut trend global online education atau istilah yg terkini WEBUCATION di jangka akan menjadi THE NEXT MEGA TREND.

Berdasarkan itu dreamkaya team menjadikan scoreA.Com sebagai platform terkini dalam senarai business online yang kita cadangkan.

ScoreA bukan sekadar business tetapi satu package sistem yang boleh membantu anak2 berumur 7 - 13 tahun menilai prestasi pelajaran dan membantu ibubapa monitor prestasi anak2 setiap hari walau dimana berada. Dengan sistem scoreA anak2 dan ibubapa boleh menilai prestasi tanpa hanya perlu menunggu Report Book setahun 2 sekali sahaja.

ScoreA bukan lah business baru. ScoreA sudah lebih 5 tahun berada di pasaran dan telah membuktikan kematangan syarikat. ScoreA juga telah melahirkan ramai pelajar2 yang berjaya dalam peperiksaan UPSR & PMR dan juga melahirkan usahawan yang berstatus JUTAWAN. Insyallah, VISI dreamkaya untuk melahirkan 10 jutawan scoreA.Com pada tahun 2007.

Dreamkaya berjaya melahirkan ramai rakan niaga berstatus jutawan dalam business investment yang menjadi satu GELOMBANG BESAR di MALAYSIA. Insyallah dreamkaya akan berusaha sedaya upaya untuk mencipta satu lagi GELOMBANG BESAR online business di MALAYSIA berasaskan WEBUCATION selari dengan usaha kerajaan kearah SEKOLAH BISTARI.

Untuk maklumat lebih lanjut sila CLICK HERE

SELAMAT MAJU JAYA